TUHAN X SMS KITA...TUHAN X TELEFON KITA...TAPI TUHAN BOLEH GERAKKAN HATI KITA UNTUK MELIHAT PELUANG...BERI PELUANG KEPADA DIRI KITA UNTUK BERUBAH........ND.Lala







FastrackHome

Thursday, May 6, 2010

~ PROFILE ND LALA NETWORK ~



NDLALA dahulunya adalah seorang penyanyi, pelakon, pengacara dan komposer yang dikenali ramai. Sepanjang penglibatan beliau dalam bidang muzik tempatan, banyak anugerah yang telah dimenangi dan beliau meniti puncak populariti sekitar tahun 80an dan 90an.


Tahun 2006
  1. Anugerah Penajaan ke-3 terbanyak
  2. Dilantik sebagai duta produk syarikat
  3. Anugerah penajaan mobile stokist ke-3 terbanyak
 Tahun 2007
  1. Dinobatkan sebagai Millionaire Club Member (MCM)
 Tahun 2008
  1. Dinobatkan sebagai Millionaire Executive Club (MEC)
  2. Dilantik oleh kementerian pembangunan Usahawan melalui Tekun Nasional sebagai rakan niaga strategik (Program Melahirkan Usahawan Cemerlang)
N.D. Lala network Peringkat Negeri Melaka telah dilancarkan oleh ketua Menteri  Melaka, YAB Datuk Seri Haji Mohd Ali Rustam pada 12 julai 2009.
 

"software", sistem & produk adalah ui2u dan N.D Lala Network adalah salah satu kelompok eksklusif pemimpin ui2u. "E-DAGANG BERSAMA N.D. LALA" merupakan MODUL unik ciptaan N.D Lala sendiri ("founder"). Modul  ini lahir dari idea kreatif & praktikal beliau sendiri bagi membuka jalan & peluang bagi mengubah hidup masyarakat.
Modul yang dipelopori oleh N.D. Lala ini merupakan suatu program  gerak keusahawanan  bersepadu  yang menggabungkan komuniti  selebriti dan anggota masyarakat sebagai usahawan e-dagang. Perniagaan ini terbuka dan sesuai dijalankan oleh sesiapa sahaja yang ingin berjaya tanpa mengira latar belakang samada secara"full time" atau "part time".

KITA MERANCANG UNTUK GAGAL.

"Bangun segera pada yang tidur
Yang sudah jaga aturkan langkah
Biar bertatih jangan berundur
Daulatkan bangsa dibumi bertuah"

'YOUR FUTURE IS HERE'

Dipetik/sumber dari : Nd lala Network


No comments:

Post a Comment