TUHAN X SMS KITA...TUHAN X TELEFON KITA...TAPI TUHAN BOLEH GERAKKAN HATI KITA UNTUK MELIHAT PELUANG...BERI PELUANG KEPADA DIRI KITA UNTUK BERUBAH........ND.Lala







FastrackHome

Sunday, January 30, 2011

EMR SHIELD


Radiasi Medan Elektro Magnetik (EMF)
Setiap hari kita dikelilingi oleh pelbagai produk elektronik seperti telefon bimbit, komputer riba, alatan mudah alih, aksesori Bluetooth, penghawa dingin, peti sejuk dan lain lain yang memancarkan Radiasi Medan Elektro Magnetik atau EMF di dalam dosis yang berbeza dan juga kadar ion positif yang tinggi, yang boleh memudaratkan kesihatan.
Tajuk-tajuk utama berita terkini memberi lebih pengertian berkenaan kebimbangan umum akan masalah radiasi. Kajian telah menunjukkan bahawa kadar radiasi EMF yang terdedah di dalam kehidupan seharian boleh dikaitkan dengan masalah kesihatan, tekanan dan ketegangan, pelbagai penyakit dan bermacam lagi situasi yang tidak diingini. 

Uptrend2u™ EMR Shield – Penyelesaian Muktamad
Oleh kerana kita tidak dapat megelakkan diri dari menggunakan telefon bimbit dan perkakas elektronik, radiasi EMR dapat disingkir sehingga 99% dengan Uptrend2u™ EMR Shield.
Uptrend2u™ EMR Shield dihasilkan oleh perkembangan teknologi terkini. Salah satu bahan utama yang digunakan adalah Bio Ceramics dari negara Jepun yang menghasilkan Tenaga Scalar, Ion Negatif, dan Far Infrared (FIR). Ketiga-tiga komponen ini juga mempunyai manfaat kesihatan yang lain. 

Apakah Tenaga Scalar?
Tenaga Scalar adalah statik, tetap dan tidak mempunyai sebarang kekerapan, dan tidak boleh diukur dengan kiraan Hertz seperti gelombang elektro magnetik. Tenaga Scalar ditemui oleh James Clerk Maxwell pada pertengahan 1850 dan seterusnya diperkenalkan di dalam kertas kerja Albert Einstein pada tahun 1920 an.
Tenaga Scalar boleh dijana semula dan bersifat ‘memperbaiki sendiri’ untuk jangka waktu tidak terhad. Ini juga mempunyai implikasi penting pada tubuh badan. Kekerapan scalar yang tepat mempunyai kesan mendalam pada tubuh badan manusia.

Apakah Tenaga FIR?
FIR adalah satu bentuk tenaga bio penting yang dihasilkan oleh alam semulajadi dan tidak boleh dilihat dengan mata kasar. Ahli saintis telah membuktikan yang FIR boleh membantu pertumbuhan sel hidup dan mengimbangkan sistem meridian badan agar umur lebih panjang.
Badan manusia mengandungi 70% air. FIR mengionkan dan mendorong molekul air di dalam badan melalui gema biofizik. Proses ini memperbaiki perjalanan darah dan juga memberi manfaat lain seperti pemulihan otot, meningkatkan kadar metabolisma dan menggalakkan keupayaan pemulihan semulajadi.
Uptrend2u™ EMR Shield bukan setakat memberi perlindungan pada anda dan keluarga dari radiasi EMF, tetapi turut menawarkan manfaat kesihatan terbaik dari segi ubatan tenaga.
Untuk melindungi diri anda dari kesan radiasi Medan Electro Magnetik atau EMF, lekatkan Uptrend2u™ EMR Shield kepada alat-alat elektronik seperti telefon bimbit, komputer riba, televisyen, penghawa dingin dan alat-alat elektrik lain. 

Harga Runcit Setiap Unit
Uptrend2u™ EMR Shield: RM38.00

No comments:

Post a Comment